آتلیه تخصصی فیلم و عکس آدینه

  • ۰
  • ۰

جشن عروسی

آتلیه عروس: جشن عروسی و مراسم عروسی یکی از بیادماندنی وزیباترین   ترین لحظات زندگی هر عروس و داماد و هر زوج است عکس ماندگارترین یادگاری عروسی است.

 بعدها وقتی دلتان برای مراسمتان تنگ شد، یا خواستید به بچه‌ها و بگویید ما هم یک روز جوان بودیم، سراغ عکس‌های مراسمتان می‌روید. 

لازم است قبل از انتخاب آتلیه عروس با کسی که در این کار خبره است‌، مشورت کنید.

عکاسی عروس همانند بسیاری از ژانرهای عکاسی، یک تخصص و حرفه میباشد. 

از گرایشهای هم رده عکاسی عروس و داماد  میتوان به عکاسی فشن، عکاسی مدلینگ و عکاسی پرتره اشاره کرد.


متاسفانه باید اذعان کرد که بر خلاف بسیاری از شاخه های عکاسی که در ایران در سطح بسیار بالایی از تخصص عکاسی قراردارد به جرأت میتوان گفت عکاسی عروس ضعیف ترین رشته عکاسی در ایران به لحاظ کیفیت، هنر به کار رفته و المان های بصری موجود در عکسها می باشد.


عکس و فیلم تنها چیزی است که بعد از پایان مراسم عروسی برای شما باقی می‌ماند و ماندگار میشود  و بسیار مهم است که با اطلاعات کافی و مطابق با علایق و سلیقه خودتان آتلیه عروس مراسم را از بین صدها عکاس و آتلیه موجود در بازار پیدا کنید.


چند سال که می‌گذرد دیگر کسی یادش نمی‌آید شب عروسی شما شام چه خورده یا پذیرایی چگونه بوده! تنها چیزی که از مهم‌ترین شب زندگی‌‌تان به یادگار می‌ماند و می‌توانید آن را به بچه‌ها و حتی نوه و نتیجه‌های‌تان هم نشان دهید، عکس و فیلم مراسم است.


آتلیه عروس آدینه قاب آغاز زندگی شما عروس و داماد های عزیز را به زیبائی به تصویر میکشد عکاسی از عروس داماد با کانسکپت طبیعی و تلفیق با مدرن گرائی از جمله کارهایی است که آتلیه آدینه اصفهان از دیرباز انجام میداده.

اکنون با آخرین متد روز و با سبک اروپائی و مدرن این کار را در دو طبقه آتلیه مجهز و مدرن انجام میدهد. این با روش الگوی خاص عام شده است و در حال حاضر به جرات میتوان گفت اولین آتلیه مدرن و مجهز اصفهان در این زمینه میباشد.
  • ۹۷/۰۳/۰۳
  • حمید رضا آدینه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی